puer puer
61
BLOG

Reżyser - Czarny Mao

puer puer Polityka Obserwuj notkę 4

z 07.05.2010 - Fakty po Faktach w TVN

Senator PO Kazimierz Kutz w rozmowie z posłem PiS Elżbietą Jakubiak:

"Kazimierz Kutz: Zaczęli kampanię od śmierci prezydenta. Wykorzystują to w sposób niespotykanie precyzyjny. Tam zginęło 96 osób, wszyscy mają swoje wielkie tragedie, a oni robią tak, jakby umarł tylko prezydent. Oni w świetle tej traumy, tego cmentarza traktują go jak człowieka, który jest na kraju jakiejś zapaści. Jeśli tak jest, to on się nie nadaje na prezydenturę - mówił Kutz - Gdy patrzyłem jak w końcu łaskawie pokazano kandydata na prezydenta w czerniach. Pani też jest w czerni. To są maniery Mao Tse-tunga. Ja myślałem, że jestem w mauzoleum Lenina. To co robi teraz PiS, to czarna propaganda. Robi się z tego czarna komedia. W ten sposób się nie da wygrać wyborach (...) Żałoba minęła (...)"

 

puer
O mnie puer

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka